1.Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.getall.gr, ιδιοκτησίας FOTONE ΜΕΠΕ αναλαμβάνει να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας των προϊόντων του.

2.Παρ’ όλα αυτά εμφανώς κατά τη διάρκεια αγοράς ενημερώνεται αυτόματα ο δυνητικός αγοραστής για το αναγραφόμενο στοκ των ειδών αν είναι διαθέσιμο ή όχι. Έτσι μέσω του ειδικού πεδίου διαθεσιμότητας δίπλα στο αναγραφόμενο είδος ο καταναλωτής βλέπει αν το είδος είναι διαθέσιμο ή όχι.

3. Η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλή λειτουργία του διαδικτυακού της τόπου, χωρίς να εγγυάται ότι οι λειτουργίες των servers της θα είναι αδιάκοπες ή χωρίς κανενός είδους σφάλμα, απαλλαγμένες από ιούς ή άλλα παρόμοια στοιχεία. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα. Σε καμία περίπτωση η εταιρία δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (παρούσα ή μέλλουσα, απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, κλπ.), που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης / χρήστης ή τρίτος, από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης για οποιαδήποτε αιτία, καθώς και οποιαδήποτε σχέση έχει με την λειτουργία και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου και τη παροχή μέσω αυτού προϊόντων, πληροφοριών ή υπηρεσιών.

4. To www.getall.gr κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος.

5. Τα προϊόντα μπορεί κάποιες φορές να έχουν καθυστερήσει να αποσταλούν από τους προμηθευτές μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

6. Σε περίπτωση που το προϊόν αντιμετωπίζει ξαφνική έλλειψη και μπορεί να χρειαστούν επιπλέον ημέρες για την επανατοποθέτησή του στο στοκ της πλατφόρμας από τον συνεργαζόμενο προμηθευτή μας. Βεβαίως εκ νέου θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να προχωρήσουμε με τις παρούσες συνθήκες ή όχι.